Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych – Dzielnicowy Zespół Rembertów m.st. Warszawy realizuje zadania zlecone przez Komisję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych m.st. Warszawy, zgodnie z zapisami określonymi w Programie Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych m. st. Warszawy uchwalanym corocznie przez Radę m. st. Warszawy.
Do zadań tych należą w szczególności:
Skład Zespołu.
W skład Zespołu wchodzą osoby przeszkolone w zakresie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.
Dyżury Członków Zespołu.
Członkowie Zespołu przyjmują mieszkańców w każdy poniedziałek w godz. 17.30 - 19.00 w Urzędzie Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy, pokój 220.
W czasie dyżurów udzielamy porad i informacji dotyczących problemu alkoholowego i przemocy, przyjmujemy wnioski o wszczęcie procedury sądowego zobowiązania do leczenia w zakładzie lecznictwa odwykowego, prowadzimy rozmowy interwencyjne, wspierające, motywujące, rozpoznające problem alkoholowy z osobami zgłoszonymi i ich rodzinami, kontaktujemy ze specjalistami ds. uzależnień Punktu Informacyjno – Konsultacyjnego, w przypadku występowania przemocy domowej zakładamy Niebieskie Karty.
Kontakt do Komisji
Do Komisji można zgłaszać sprawy osobiście w siedzibie Zespołu w czasie dyżuru, w Wydziale Obsługi Mieszkańców Urzędu Dzielnicy Rembertów (w zaklejonej, zaadresowanej kopercie, z dopiskiem „dane osobowe”), listownie na adres Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych m.st. Warszawy – Dzielnicowy Zespół Rembertów oraz telefonicznie w poniedziałki w godz. 17.30 – 19.00.
Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych m.st. Warszawy
Dzielnicowy Zespół Rembertów.
al. gen. A. Chruściela „Montera” 28,
pokój 220,
tel. 22 44 33 931 (w godzinach pracy komisji).